torsdag 30 juni 2011

Abstinens

Om det är något jag saknar här i Byn är det en garnaffär. Redan nu längtar jag till min årliga Stockholmsvecka då jag ska frossa runt i garnaffärerna och lägga upp planer för höstens stick- och virkorgier! Jag har i och för sig en del garner hemma och något säger mig att jag om inte alltför länge - kanske när min semester börjar vecka 28? - kommer att rejva loss i stashen och påbörja något riktigt roligt!

Till dess får jag nöja mig med gräsklippning och blommande pioner! Vad gör alla andra på sommaren?

2 kommentarer:

  1. Låter roligt med garnfrossa i stockholm!! Här lunkar dagarna i sakta mak, roliga stunder med vänner och familj och en himlans massa båtturer, särskilt på helgerna. =)

    SvaraRadera
  2. Låter så fint! Jag jobbar en vecka till, på sommarskolan här, och sedan ska jag vara ledig i fem veckor. Kanske infinner sig det sakta maket då, tillsammans med familj och vänner! :)

    SvaraRadera